Kdo bo HIT PRODUKT 2021?
HIT PRODUKT 2016 je postal Nelipot, ki je tako naraven, da ga lahko poješ
Prva sezona je prinesla ogromno inovativnih podjetniških idej, a najboljša je lahko samo ena. Laskavi naziv HIT PRODUKT leta 2016 je s svojimi naravnimi dezodorantnimi kremami osvojil Nelipot. Toda za Tino Štrubelj se je na tem mestu pot šele začela. V petih letih je na polico Štartaj Slovenija postavila več kot 10 različnih naravnih izdelkov za osebno nego. Poleg dezodorantnih krem je ustvarila tudi svečke, linijo naravnih izdelkov za dojenčke in deodorante v stiku, za katere je oblikovala tudi svojo biorazgradljivo embalažo. Iz svoje improvizirane proizvodnjice v domači kleti se je preselila v profesionalno proizvodnjo in razširila svojo ekipo. Tina še naprej ustvarja naravno kozmetiko in to, kot pravi sama: “Tako naravno, da jo lahko poješ.”
S pomočjo 400.000 polžev do naziva HIT PRODUKT 2017
Ko so Milena, Aljaž in Leon Fras na svojem vrtu vzgojili 400.000 polžev, si zagotovo niso predstavljali, da bodo o njih nekoč govorili na televiziji. Po naključju so ugotovili, da polži pod svojimi hiškami nosijo izjemno sestavino, ki regenerira kožo in nastala je krema za obraz s polžjo slino Noela. Izdelek je obnorel Slovenijo in Noela je bila razglašena za HIT PRODUKT 2017. Od takrat so na police trgovine Spar dodali še nočno kremo za obraz, kremo za telo in airless kremo s polžjo slino v priročnem pakiranju, primernim za potovanja.
Sadni deserti na palčki postanejo HIT PRODUKT 2018
Začelo se je s sadnimi deserti na palčki, danes pa je v zamrzovalnikih in na policah trgovine Spar že malo mnoštvo izdelkov. Neža Mlakar in Karmen Meze iz 3. sezone Štartaj Slovenija, sta definicija uspešnih podjetnic. Po osvojenem naziu HIT PRODUKT 2018 sta svoje malo podjetje spremenili v pravi imperij sadnih izdelkov, ki šteje že več kot 20 različnih produktov. Pisana družina sadnih izdelkov La Popsi danes vključuje zamrznjene deserte na palčki in v lončku, bonbone iz sadnih koščkov in jogurtove prigrizke “moonmelts”. Svoje izdelke pa sta Neža in Karmen razširili tudi na tuji trg. “Štartaj Slovenija je za naju predstavljal odskočno desko, na katero sva stopili, se odrinili in še kar letiva,” je njuno podjetniško pot opisala Neža.
Od zavrnjene prijave do HIT PRODUKTA 2019
Tudi 4. sezona je prinesla 8 zagnanih podjetniških ekip, ki so se borile za laskavi naziv HIT PRODUKT 2019. Med njimi je bil tudi mladi Mirza Ljubljankić, ki se je v projekt prijavil že drugič. Razvil je svojo različico kombuče, fermentirane pijače iz pravega čaja in jo poimenoval BeLife kombuča. Leto kasneje si je priboril mesto v 4. sezoni projekta in Sloveniji predstavil svojo osvežilno gazirano pijačo. S trdim delom in predanostjo je dokazal, da si zasluži svoje mesto na polici Štartaj Slovenija ter osvojil naziv HIT PRODUKTA 2019.
2020 je leto, ko smo dokazali, da se tudi v izjemnih okoliščinah rodijo HIT PRODUKTI
V letu 2020 smo dokazali, da se uspešne podjetniške zgodbe razvijajo tudi v izjemnih okoliščinah. Predstavili smo kar 29 izdelkov 9 izjemnih podjetniških ekip, ki smo jih spoznali že v preteklih letih projekta. Naziv HIT PRODUKT 2020 sta osvojila Uroš in Valentina Kavčič, ki sta sicer v projekt vstopila že v 3. sezoni. Kupce sta prepričala s svojimi bio sadnimi namazi Mr. in Mrs Jam, ki se lahko pohvalijo z več kot 90 % sadnim deležem. Uroš in Valentina sta do današnjega dne na Sparove police postavila že 18 različnih izdelkov, med njimi marmelade, sadne namaze, mlečne namaze s sadjem in oreški ter sadne sirupe.
Kdo bo HIT PRODUKT 2021 …
… lahko odločite vi! Z nakupom izdelkov 6. sezone Štartaj Slovenija sodelujete pri odločitvi, kdo bo osvojil laskavi naziv HIT PRODUKT 2021 in podpirate svežo podjetniško energijo. Poiščite izdelke v najbližji trgovini INTERSPAR, v izbranih trgovinah SPAR ali v spletni trgovini SPAR Online.