Vsak izmed partnerjev prispeva svoj del in pomaga pri razvoju mladih podjetnikov in pridelovalcev. V podjetju Spar Slovenija podjetnikom pomagajo pri razvoju izdelka in jim predstavijo, kaj za mladega podjetnika pomeni sodelovanje z velikim trgovcem. Medijska hiša POP TV pripravi poseben format TV oddaje, v kateri so predstavljene njihove podjetniške zgodbe. Skupina Formitas pa skrbi za komunikacijo na družbenih omrežjih Štartaj Slovenija ter oglaševanje in celostno komunikacijo na digitalnih in klasičnih kanalih. Prav tako podjetnikom nudi pomoč pri oblikovanju embalaže in marketinških aktivnostih.
V okviru projekta Štartaj Slovenija je priložnost za poslovni zagon dobilo že 75 podjetniških ekip, ki so skupaj predstavili več kot 300 izdelkov in se s podporo kupcev borili za naziv HIT produkt leta. Ob začetku vsake sezone so izdelki podjetnikov na voljo ekskluzivno v vseh trgovinah Interspar po vsej Sloveniji. Prodajno uspešni izdelki se bodo od tam širili tudi na police trgovin Spar po celi Sloveniji. Partnerji projekta prav tako spodbujajo mlade podjetnike pri razvoju novih izdelkov in so jim v pomoč pri širitvi na tuje trge.
Med podjetniki Štartaj Slovenija se je ustvarila skupnost, v kateri poteka izmenjava znanj, vsi pa so postali zgled mlajšim generacijam. Vsak od njih si je tlakoval svojo podjetniško pot, zavzeli so svojo pozicijo na trgu, začeli zaposlovati in razvijati nove izdelke ter potrdili, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse.
Pregled po letih
2016
V prvi sezoni projekta, ki se je začela septembra leta 2016, se je predstavilo 12 podjetniških ekip. Njihovi izdelki so bili na voljo na posebni polici v trgovinah Interspar. Gledalci so podjetniške zgodbe spoznali v posebnem formatu TV oddaje na POP TV, ki jo je vodil Matija Goljar.
HIT PRODUKT 2016
Naziv je s svojimi naravnimi dezodorantnimi kremami osvojil Nelipot.
2017
Po uspešni prvi sezoni so se partnerji projekta skupaj odločili, da bodo zgodbo o uspehu nadaljevali. V drugo sezono projekta je vstopilo 8 novih podjetniških ekip. Projektu sta se pridružila dva partnerja, NLB in Ford Slovenija.
HIT PRODUKT 2017
Žirijo in gledalce je najbolj prepričala krema za nego obraza s polžjo slino Noela.
2018
Nadaljevanje 3. sezone ni bilo več vprašanje. Tudi tokrat se je predstavilo 8 podjetniških ekip z inovativnimi izdelki. Kot novost smo v tej sezoni predstavili podjetniške roadshowve po Sloveniji, na katerih so partnerji projekta bolj podrobno predstavili podjetniške vsebine, ki smo jih v živo prenašali tudi prek družbenih omrežij.
HIT PRODUKT 2018
Tokrat je laskavi naslov pripadel sadnim zamrznjenim desertom La Popsi.
2019
V 4. sezoni nismo z navdušenjem pozdravili le nove generacije 8 podjetniških ekip, ampak tudi novo voditeljico oddaje Štartaj, Slovenija! Mašo Pavoković.
HIT PRODUKT 2019
Naziv je osvojila 100-odstotno naravna gazirana pijača BeLife kombuča.
2020
Slovenija je dokazala, da podpira lokalne podjetniške ideje tudi v izjemnih okoliščinah. Predstavili smo 29 izdelkov 9 izjemnih podjetniških ekip, ki smo jih spoznali že v preteklih letih projekta.
HIT PRODUKT 2020
Laskavi naziv so osvojili bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam, ki jih ustvarjata Uroš in Valentina.
2021
V 6. sezoni smo predstavili 8 novih podjetniških ekip s kar 21 inovativnimi izdelki.
HIT PRODUKT 2021
Naziv HIT PRODUKT 2021 sta prejela podjetnika Jan in Marina s testeninami iz sladkega krompirja Batasta!
2022
V 7. sezoni smo predstavili 8 novih podjetniških ekip s kar 18 inovativnimi izdelki in novega voditelja Aleša Novaka!
HIT PRODUKT 2022
Naziv HIT PRODUKT 2022 si je prislužil Dan Strajnar s svojo zamrznjeno pico z drožmi Pausa Pizza!
2023
V 8. sezoni smo se preselili na podeželje. Predstavili smo 7 novih podjetniških ekip s kar 17 inovativnimi izdelki.
HIT PRODUKT 2023
Naziv HIT PRODUKT 2023 je prejel pridelovalec Tomaž Cimerman s prigrizki iz svinjske kožice SPOOF.
2024
V 9. sezoni predstavljamo 7 novih podjetniških ekip s kar 20 inovativnimi izdelki.
HIT PRODUKT 2024
Naziv HIT PRODUKT 2024 so prejeli sadni trakci HUDO DOBRO, ki prihajajo izpod rok Mojce Makovec Haložan in Mitje Miliča.
Nagrade in priznanja projekta Štartaj Slovenija 2017
- 2017 Viktor za posebne medijske dosežke
- 2017 Velika nagrada SOF za najboljšo celostno komunikacijo
- 2017 Nagrada portala Media Marketing za najboljšo marketinško akcijo v regiji
- 2017 Naziv najboljše poslovne prakse v sklopu inovativnosti Ameriške gospodarske zbornice Amcham Slovenia
- 2017 Nagrada občinstva Pitch & Play Live za inovativen TV format
- 2017 Srebrna nagrada WARC Innovation za najbolj inovativne kampanje
Nagrade in priznanja projekta Štartaj Slovenija 2018
- 2018 Zlata nagrada Effie Slovenija v kategoriji storitve - trgovine
- 2018 Medijski projekt desetletja po izboru Marketing magazin
Nagrade in priznanja projekta Štartaj Slovenija 2020
- 2020 Zlata nagrada SOF v tekmovalnih skupinah Upravljanje blagovne znamke in Dolgoročno upravljanje blagovne znamke
- 2020 Zlata nagrada Effie za najbolj uspešno in učinkovito kampanjo med dolgoročnimi kampanjami
- 2020 Študentski Effie, ki ga je prvič doslej izbrala žirija študentov Ekonomske fakultete in Fakultete za družbene vede
- 2020 Effie nagrada za najboljšo uporabo raziskav
SAMI ZMOREMO VELIKO, SKUPAJ ZMOREMO VSE!