
Kako je projekt Štartaj Slovenija za vedno spremenil življenja podjetnikov 6. sezone
“Izkušnja naju je še bolj povezala in zbližala”
Podjetnici Nina Štefe in Tjaša Smuk sta pred projektom Štartaj Slovenija Bossy Cafe vzpostavili kot virtualno kavarnico, kjer uporabniki pridobivajo nova znanja, izkušnje, podporo in informacije za doseganje ciljev na poslovnem ter osebnem področju. Ker pa sta svojim podpornikom želeli ponuditi še več, sta sta razvili kremni piling za telo Bossy Cafe in se z njim prijavili v 6. sezono Štartaj Slovenija.
”Prijava v projekt je edinstvena priložnost, kjer dobiš dragocena znanja, jasen vpogled v sodelovanje z velikim trgovcem, izpostavljenost v medijih in kjer spoznaš nove podjetnike in njihove zgodbe. Izkušnja naju je še bolj povezala in zbližala ter nama ustvarila jasno sliko, kaj si želiva v prihodnosti”, poudarjata mladi podjetnici.

“Pred vstopom v projekt Štartaj Slovenija smo imeli samo idejo o testeninah brez glutena”
Martina Wanis in Jan Šlamberger se zavedata, da je predstavitev novega izdelka na trgu izjemno zahtevna naloga. Še posebej, ko gre za inovativen izdelek kot je Batasta, ki ga kupci v Sloveniji sploh še ne poznajo. Štartaj Slovenija je zato za njiju pomenil edinstveno priložnost, da svojo neobičajno idejo o testeninah iz sladkega krompirja predstavita širšemu občinstvu. Poleg tega jima je ogromno pomenilo, da sta lahko pripovedovala tudi svojo zgodbo. Njun izdelek tako ni postal “le še en anonimen produkt na polici”, temveč nekaj, kar ima srce in dušo.
“Pred vstopom v projekt Štartaj Slovenija smo imeli samo idejo o testeninah brez glutena. Danes imamo testenine iz sladkega krompirja Batasta, svojo proizvodnjo, zgodbo, ki jo delimo s tisočimi in kupce, ki so naš izdelek vzljubili,” ponosno prpovedujeta Martina in Jan.

“Feedko je bil že prej prisoten na trgu, a ni bil pozicioniran na takem mestu, kot je danes”
Daša Korže, ki je na polico Štartaj Slovenija postavila hrano za pse Feedko, pravi: “Prijavo priporočam zaradi znanja, ki ga med projektom pridobiš, izkušenj, ki ti pomagajo pri oblikovanju blagovne znamke, pozicioniranja na trgu in osebne rasti”.
Zanjo je projekt poleg pomenil tudi edinstveno odskočno desko za širitev v druge države. “Feedko je bil že prej prisoten na trgu, a ni bil pozicioniran na takem mestu, kot je danes”, pravi Daša. Poleg tega je podjetnica povečalasvojo proizvodnjo in izboljšala komunikacijske veščine.

“Iskali smo rešitve, kako od sadjarstva preživeti, danes pa širimo nasade!”
“Pred Štartaj Slovenija smo bili na točki, ko smo iskali rešitve, kako od sadjarstva preživeti. Danes smo prisotni v trgovinah Spar in Interspar, svoj produkt ponujamo ljudem po celi Sloveniji in že razmišljamo o širitvi nasadov” pravita Maja in Boštjan Pečar, ki sta se v 6. sezoni predstavila z jabolčnim Malner Ciderjem. S svojim izdelkom sta prepoznavnost ciderja in zanimanje za mehurčkasto pijačo dvignila ne le med kupci, temveč tudi morebitnimi proizvajalci.
Poleg tega prijavo v projekt Štartaj Slovenija priporočata zaradi medijske izpostavljenosti, ki pripomore prepoznavnosti izdelka in pomoči pri vzpostavitvi količinske prodaje. “Pa tudi ker je ekipa super! Štartaj Slovenija je nepozabna izkušnja”, dodajata.

“Veliko sva tvegali, delali z dobro voljo in izplačalo se je”
Od študentk do uspešnih podjetnic v enem letu! Tjaša Miketič in Tajda Krevh sta se s prijavo v 6. sezono Štartaj Slovenija podali v čisto novi svet. “Veliko sva tvegali, delali z dobro voljo in izplačalo se je. Zdaj so naši izdelki na policah velikega in uspešnega trgovca, midve pa sva se naučili, kaj pomeni biti podjetnik”, poudarjata mladi podjetnici, ki stojita za znamko omak za pomakanje Dipsi.
Tjaša in Tajda projekt vidita kot odlično odskočno desko in neponovljivo priložnost za rast na podjetniškem in osebnem področju.

“Noben podjetnik v Sloveniji nima možnosti, da si zagotovi takšno medijsko izpostavljenost, kot jo omogoča projekt Štartaj Slovenija”
Uršo Kunz je v času projekta Štartaj Slovenija navdušilo pridobivanje znanja in seznanitev s postopki priprave izdelka za trgovske police ter pomoč pri njegovi umestitvi in nenazadnje dragocene izkušnje na področju marketinga. “Sodelovanje v projektu je izjemna priložnost za spoznavanje procesa vključevanja novih proizvodov na trg, reševanje izzivov, ki so neizbežno povezani s tem in mreženja z ljudmi, ki ponujajo nove poslovne priložnosti“, pravi Urša Kunz.
Poleg prepoznavnosti Uršinih bio sojinih izdelkov je projekt vidnost prinesel tudi ekološkemu Posestva Trnulja, ki ga vodi. “Noben podjetnik v Sloveniji nima možnosti, da si zagotovi takšno medijsko izpostavljenost, kot jo omogoča projekt Štartaj Slovenija”, dodaja.

“Vedela sva, da je Štartaj Slovenija nujen korak na najini poti”
Jan Habat in Domen Nemanič, mlada ustvarjalca zobne paste v tabletah Alternative+, menita, da sta si s projektom Štartaj Slovenija in prodajo izdelkov v Sparovih trgovinah odprla vrata v poslovni svet odraslih. “Vedela sva, da je projekt nujen korak na najini poti”, trdita mlada podjetnika. Dodajata, da je projekt od njiju zahteval boljše načrtovanje in postavljanje strategije, več odgovoronosti, prilagodljivosti ter iznajdljivosti. Poudarjata, da sta preko fizičnih promocij spoznala potrošnikove navade in se naučila, kako pravilno pozicionirati znamko.
“Verjameva, da projekt Štartaj Slovenija vsakemu udeležencu omogočil trdne temelje, na katerih lahko gradi. Če je izdelek primeren za trgovske police, just go for it!”, priporočata Jan in Domen.

“Prej nas praktično nihče ni poznal”
Teji Bajt iz podjetja Innobox je projekt Štartaj Slovenija omogočil, da je s svojimi poučnimi eksperimenti razveselila otroke po celotni Sloveniji. Poudarja pomen prepoznavnosti blagovne znamke, ki jo prinaša projekt in možnosti, da je svoj inovativen izdelek v zelo kratkem času predstavila tako veliki ciljni publiki. “Prej nas praktično nihče ni poznal, po Štartaj Slovenija pa ljudje verjamejo v našo zgodbo”, pravi Teja.
Prijavo priporoča predvsem zato, ker projekt sodelujoče pahne iz cone udobja in jih v zelo hitrem času prisili, da zrastejo kot podjetje, posameznik in ekipa. “Vse se preprosto začne odvijati na veliko večjih obratih in količinah. Odlično pa je to, ker imaš ekipo Štartaj Slovenija na dosegu telefonskega klica, če se kje zatakne, da ti pomagajo s svojimi izkušnjami”, dodaja podjetnica.

Prepričani smo, da je na naših policah še vedno dovolj prostora za nove podjetniške ekipe. Zato izkoristi edinstveno priložnost in se prijavi v 7. sezono Štartaj Slovenija!
Rok za prijavo je 6. marec 2022.