
“Ne razmišljajte preveč, včasih je treba skočiti in zmagati.”
Naziv HIT PRODUKT leta 2024 so si prislužili sadni trakci HUDO DOBRO, ki sta jih zasnovala Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič. Podjetnika sta z nami delila nekaj besed o svojih občutkih ob zmagi, viziji za prihodnost in nasvetih za podjetnike, ki razmišljajo o prijavi v 10. sezono Štartaj Slovenija!
Mojca in Mitja, naziv HIT PRODUKT 2024 nosi vajini imeni. Kaj vama to pomeni in kaj vama je zmaga omogočila?
Pomeni nam veliko. Poplačan trud zadnjih mesecev in eno potrditev, da je bila odločitev za sodelovanje prava. Hkrati pa je za nas to priložnost za prodor na širši slovenski trg, pot v kraje in na police, kjer do sedaj nismo imeli možnosti predstavitve naših izdelkov. Priznanje, da lahko skupaj z invalidnimi osebami naredimo vrhunske kulinarične produkte kot so sadni trakci, ki prepričajo še tako zahtevne jedce. Seveda pa nadaljnji razvoj in dodatne zaposlitve invalidov.
Omenjen trud, neprespane noči in odrekanja so vaju pripeljala do sklepnega trenutka projekta – razglasitev. Kako sta se počutila, ko je direktor prebral ime vajine znamke?
Kot v središču vrtinca. Naval čustev je bil velik in sprva sploh ne dojameš, kaj te je doletelo. Potem s časoma in predvsem drugi dan, ko je okrog tebe skorajda cel tvoj svet, ki se veseli naše zmage, začneš verjeti.

Ko se sedaj zazreta na začetek projekta in vse, kar se je v teh mesecih odvilo, bi kaj storila drugače?
Po dobrem premisleku – pred začetkom bi se naspala za naslednjega pol leta! Vse ostalo se je zgodilo kot se je moralo.
Naziv HIT PRODUKT 2024 vama je omogočil širitev v izbrane trgovine SPAR po vsej Sloveniji! Kaj to pomeni za vajino podjetje?
Še nekaj neprespanih noči in nadaljevanje dela. Že med trajanjem projekta smo pričeli z iskanjem novih sodelavcev predvsem s statusom invalida in tukaj nadaljujemo z okrepitvami. Morali bomo razmisliti o optimizaciji procesov dela, da olajšamo delo v proizvodnji in dobavi. Skratka sledi optimizacija procesov dela in počasna ter stabilna rast.

V 9. sezoni sta pokazala sta iz kakšnega so zmagovalni podjetniki, zato smo prepričani, da na svojih lovorikah ne bosta zaspala! Razmišljata še o kakšnem novem okusu ali celo novem izdelku?
Nove okuse načrtujeva v naslednjem letu. Ostajava zvesta našemu lokalnemu okolju in lokalnim surovinam. Presenečeni boste nad tem, kaj vse Prekmurje lahko ponudi! Poleg tega imava ideje za nove izdelke, ki so trenutno v razvojni fazi in bodo v začetku leta na voljo za testiranje. V času projekta Štartaj Slovenija smo sodelovali tudi z LaPopsi in pripravili skupni izdelek, ki že čaka, da ga postavimo na police!
Vendar korak za korakom. Časa za nove podvige bo v prihodnje veliko, zdaj se koncentriramo na to, da kvalitetno in pravočasno oskrbimo izbrane Spar trgovine po Sloveniji.
Kaj bi svetovala podjetnikom, ki razmišljajo o prijavi v 10. sezono Štartaj Slovenija?
Ne razmišljajte preveč, včasih je treba skočiti in zmagati. Pomoč ekipe Štartaj Slovenije je neprecenljiva . Splača se.
