
Slovensko kmetijstvo: spremembe so na obzorju
Znanje je ključno. Le deset odstotkov kmetov ima srednješolsko ali višješolsko izobrazbo, vendar se trend spreminja. Mladi, stari med 25 in 30 let, prevzemajo kmetije in razumejo, da je ključ uspeha v inovacijah in temeljitih spremembah.
To je tudi spoznanje zakoncev Šolar, ki sta kot prevzemnike kmetije ustanovila znamko Medena pravljica Šolar. Njihovi Emini medenjaki so izjemna zgodba o tradiciji, ki se prepleta z inovacijami.
Prevzemniki kot oni dokazujejo, da je prihodnost slovenskega kmetijstva v njihovih rokah. Pogum, znanje in inovacije so gonilo uspeha, ki bo oblikovalo prihodnost slovenskih kmetij. Skupaj gradimo trajnostno prihodnost in ohranjamo slovensko podeželje živo. Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo več.

Podpri svojega najljubšega pridelovalca, glasuj za HIT PRODUKT in sodeluj v nagradni igri!