Spar POP TV
Majhnost kot prednost: kako lako družinsko podjetje najde prostor med velikani?
23. 10. 2025 Podeželje priložnosti 10. sezona

Majhnost kot prednost: kako lako družinsko podjetje najde prostor med velikani?

Družinsko podjetje Stanonik se zaradi svoje majhnosti sooča z izzivi, a prav majhnost jim omogoča, da te izzive premagajo. Kakovost, zgodba in zaupanje pri prenekaterih kupcih še vedno premagajo nižjo ceno in prepoznavnost znamk.


Veliki industrijski proizvajalci so na trgu v neprimerljivo ugodnejšem položaju kot majhni, domači podjetniki. Izdelke proizvajajo v večjem obsegu, so zato stroškovno učinkovitejši, za seboj imajo dobro naoljen marketinški aparat. Surovine lahko zaradi obsežnih naročil kupujejo ceneje, izdelke izdelujejo v masovni proizvodnji in jih distribuirajo prek utečenih prodajnih poti. Njihova moč je v količini, standardizaciji in ceni – prav s temi pa pogosto učinkovito nagovorijo povprečne kupce.