
Janez in Andreja Dreisiebner: Največji izziv je bil velikost naročila
Kmetija Dreisiebner sedi na sončnih hribih nad Kungoto, kjer rastejo bogate, s soncem obsijane trte. Vodita jo Janez in Andreja Dreisiebner, ki obiskovalcem nudita degustacijo vin in domačih dobrot. Vendar pravita, da je za obstoj kmetije ključna inovativnost, zato sta ustvarila edinstveno pijačo, ki jo predstavljata v 9. sezoni Štartaj Slovenija.
Janez in Andreja Dreisiebner, vidva že več uspešno vodita turistično kmetijo, kjer rastejo vinske trte, sedaj pa sta se odločila za nekaj popolnoma drugačnega. Kako to, da ste se odločili za razvoj izdelka?
Za razvoj izdelka sva se odločila, da bi gostom naše kmetije, ki ne pijejo alkohola, lahko ponudila enako izkušnjo, kot ostalim. Ko so nastali Zmajevi mehurčki, so lahko brezskrbno nazdravili z zanimivo alternativo, ki ponuja poln okus, živahne mehurčke in tisti suhi občutek penine.
Se še spomnita, kdaj se vama je porodila ideja za Zmajeve mehurčke?
Andreja: Ideja za izdelek se je Janezu porodila, ko sem mu povedala, da sem noseča. Po nekaj poskusih je iz vinske kleti prinesel mehurčkasto pijačo, s katero je sem lahko veseli novici nazdravila tudi jaz!

Kako se postopek izdelave Zmajevih mehurčkov razlikuje od izdelave penine?
Zmajevi mehurčki so brezalkoholna pijača iz grozdja sorte rumeni muškat. Nastaja tako, da grozdju, ki je v sodih fermentiralo, odvzamemo alkohol. Potem ga pasteriziramo, ohladimo in mu dodamo CO2 .
Z Zmajevimi mehurčki ste postali del projekta Štartaj Slovenija. Ali ste od pomladi, ko se je za vas začela 9. sezona Štartaj Slovenija pridobili kakšna nova znanja? Je bil vaš delovni dan pred letom dni bistveno drugačen?
Od začetka projekta sva morala delo na kmetiji prilagoditi in se popolnoma osredotočiti na izdelek ter proces dela, ki ga prinaša. Razen tega, se najin delovnik ni bistveno spremenil.

Kakšne izzive ste srečali na poti do Sparovih polic?
Največji izziv je bil velikost naročila, ki sva ga morala dostaviti v SPAR. Naenkrat smo bili primorani zagotavljati bistveno več izdelkov, da smo lahko zadovoljili potrebe velikega trgovca. Poleg tega sva ugotovila, da je za naju izziv tudi delo za računalnikom.
Kljub izzivom na poti, so vajini izdelki na policah Štartaj Slovenija. Kakšne občutke sta doživljala, ko sta jih prvič zagledala tam?
Bila sva nemirna, a hkrati zelo ponosna. Težko je opisati občutke, ki sva jih doživljala, ko sva izdelek prvič zagledala na polici. Dokazala sva si, da lahko s trudom in vztrajnostjo izdelek dostaviva tudi na tako veliko polico kot je SPAROVA.

Kaj je najbolj pogosto vprašanje, ki vam ga zastavljajo kupci? Vas je pri odzivih kupcev kaj presenetilo?
Zanima jih predvsem, iz česa je napitek in ali je naraven. Seveda je.
Ali sedaj, ko so vaši izdelki v trgovinah in dobivate prve odzive kupcev, že razmišljate o idejah za nove izdelke?
Nov izdelek je že nastal, samo še poimenovati ga morava!
