Ko frustracija postane inovacija: Kako je Nike Brajkovič Mihelič ustvarila znamko Néa Maliá
Najboljši produkti lahko rešujejo zelo vsakdanje težave. Kako je težavo v inovacijo spremenila Nike Brajkovič Mihelič, ki v projektu Štartaj Slovenija nastopa z linijo hranilnega olja za lasišče Néa Maliá?
Preprostost vsakdanjega življenja
Jamesa Dysona je frustriral neučinkovit sesalnik. Ko ni našel boljšega, ga je preprosto razstavil – in v 5.126 poskusih ustvaril novega. Danes je Dyson ena najprepoznavnejših tehnoloških znamk. Podobno je storil tudi Mark Cuban, ki je zaradi težav z gledanjem športnih prenosov ustanovil Broadcast.com. Pozneje ga je prodal za milijarde. Zagotovo bi lahko še naštevali.
Nauk naštetih primerov je, da se veliko uspešnih produktov in z njimi podjetij začne preprosto: s problemom iz vsakdanjega življenja, za katerega trg ne ponuja dobre rešitve. Prav zato imajo zamisli, ki jih zasnujemo sami zase, pogosto tržni potencial, saj podobne potrebe verjetno deli še na stotine drugih ljudi.
Če ne najdeš rešitve, jo ustvari sam
Tako se je začela tudi zgodba Nike Brajkovič Mihelič. Intenzivni treningi badmintona, ki so zahtevali spete lase, so skozi leta negativno vplivali na njeno lasišče. Na koncu kariere se je soočala z izpadanjem las, suhim, razdraženim in nezdravim lasiščem.
Čeprav je neutrudno iskala produkt, ki bi ji pomagal do zdravega lasišča, ga na policah trgovin in lekarn ni našla. Zato je, kot številni drugi inovatorji, stvari vzela v svoje roke. Začela je raziskovati rastline, njihove učinkovine ter njihov vpliv na zdravje lasišča in las. Povezala se je s svojo sosedo, ki je farmacevtka, da bi ji pomagala pripraviti kakovostne izvlečke, s katerimi bi končno obnovila zdravje svojih las.
Tako je nastalo hranilno olje za lasišče in rešilo dolgoletne težave, s katerimi se je soočala Nike. Z novo znamko Néa Maliá in kakovostnim produktom je prav zato, ker rešuje zelo konkretno težavo, že uspela nagovoriti mnoge kupce. Po uspešnem začetku je razvila še produkt za zdravje moškega lasišča in brade.
Zgodba Nike Brajkovič Mihelič dokazuje, kako lahko osebna frustracija postane navdih za inovacijo in poslovno priložnost.
S projektom Štartaj Slovenija že 10 let podpiramo inovativnost malih slovenskih podjetnikov, SPAR Slovenija pa jim odpira pot do nakupovalnih košaric svojih kupcev. Ti pa zlasti radi posežejo po izdelkih, ki odgovarjajo na resnične, življenjske potrebe. Podjetje Néa Maliá je pri tem zagotovo uspešno.