
Kako uspeti na trgu, ki ne obstaja? Ustvariš ga.
Trg funkcionalnih pijač v vzponu
Funkcionalne pijače predstavljajo enega najhitreje rastočih segmentov v svetu.
Po podatkih Fortune Business Insights dosega povprečno letno rast okoli 6 %.
Potrošniki po svetu torej vse bolj iščejo izdelke, ki združujejo užitek in učinek – pijače, ki ne le osvežijo, temveč prispevajo k boljšemu fokusu, energiji ali telesnem ravnovesju.

Drink Duck je edinstvena kombinacija
Brezalkoholne alternative pivu, penini in koktajlom so pri nas že dobro in dolgo uveljavljene. Tudi kategorija funkcionalnih izdelkov, ki poleg okusa ponujajo koristi za telo in um, se pri nas postopoma utrjuje. A brezalkoholni funkcionalni koktajli Drink Duck v eni pijači združujejo več kategorij. Obenem so alternativa alkoholu ter konkurenca ostalim funkcionalnim izdelkom in pijačam.
Drink Duck tako predstavlja povsem novo, edinstveno kombinacijo. V SPAR Slovenija smo podjetniško idejo Maja Schöffmanna podprli tudi zato, ker odpira kategorijo, ki v Sloveniji zares še nima svojega prostora, čeprav trendi kažejo, da si jo kupci želijo.

Ne le okus, tudi učinek
Koncept ustvarjanja nove kategorije, znan kot category design, temelji na ideji, da podjetje ne tekmuje v obstoječem trgu, temveč ustvari svojega. Ponudi torej rešitev za problem, ki ga drugi še niso prepoznali.
Namesto da bi izdelek le lansirali, morajo znamke oblikovati novo razumevanje potrebe, predstaviti svojo učinkovito rešitev in s tem izobraziti trg. Ključni koraki so jasna opredelitev, zakaj nova kategorija obstaja, dosledno izobraževanje kupcev ter gradnja zgodbe, ki daje izdelku pomen. Uspeh ne temelji le na kakovosti izdelka, temveč na zmožnosti znamke, da spremeni miselnost trga – da potrošniki začnejo razmišljati in govoriti o novi kategoriji, kot da je bila vedno tam.
Pomembno je, da blagovna znamka ne govori le o okusu, temveč o učinku – o vrednosti, ki jo dodaja vsakdanjemu življenju, in se pri tem fokusira na življenjski slog.

Zakaj bo Maju uspelo?
Čeprav Slovenija z nižjo populacijo ni nujno najbolj optimalna za uvajanje nove kategorije in je ta poslovni korak bolj tvegan, njena majhnost lahko predstavlja tudi prednost. Trg je namreč povezan, odziven in hitro prepoznava kakovost. Manjša baza kupcev omogoča hitrejše prepoznavanje kakovosti in organske učinke “od ust do ust”. Če je znamka prva v svoji kategoriji obenem dosledno dosega pričakovanja, veliko lažje in hitreje kot na večjih trgih postane sinonim za kategorijo.
Verjamemo, da bo Maju z njegovim inovativnim izdelkom uspelo. Brezalkoholni funkcionalni koktajli namreč združujejo užitek koktajla, blagodejne učinke in praktičnost sodobnega življenja – tri stvari, ki jih današnji potrošnik išče, a jih redko najde v enem izdelku. Maj obenem z izdelano zgodbo, premišljenim dizajnom in jasnim sporočilom gradi močno blagovno znamko.
Njegova pot do uspeha pa bo hitrejša tudi zaradi sodelovanja v projektu Štartaj Slovenija. SPAR Slovenija je namreč med kupci priljubljen tudi zato, ker sledimo najnovejšim trendom in s ponudbo odgovarjamo na njihove različne potrebe in želje. S svojimi trgovinami, bomo tako Maju ponudili odlično platformo, s katero bo lažje, hitreje in učinkoviteje dosegel večje število kupcev in z Drink Duck uveljavil novo kategorijo.

Drink Duck brezalkoholne koktajle Maja Schöffmanna in ostale inovativne izdelke Štartaj Slovenija lahko najdete v trgovinah INTERSPAR in spletni trgovini SPAR Online ter z nakupom podprete slovensko podjetništvo.