
Štartaj Slovenija ne pozna meja
PAUSA Pizza od zdaj na Hrvaškem
Slastne zmrznjene napolitanske pice si boste lahko privoščili tudi na morju. Potem ko so na koncu 7. sezone Štartaj Slovenija osvojile naziv HIT PRODUKT 2022, se pospešeno razširile po Sloveniji, se je sedaj znamka razširila tudi na Hrvaško. Prodajo v naši južni sosedi so začeli pred kratkim. Tri njihove pice, Maria Margherita, Giuseppe Classico in Marco Tonno, so zdaj na voljo v izbranih trgovinah SPAR Hrvaška. Projekt Štartaj Slovenija jim je pomagal pri prepoznavnosti in utrjevanju blagovne znamke, kar je olajšalo vstop na nov trg.

GOOD4DOGS počasi osvaja Evropo
Preden so sodelovali v Štartaj Slovenija, so izdelke prodajali le na domačem trgu. Danes skoraj celoten asortiman uspešno prodajajo tudi v specializiranih trgovinah na Hrvaškem. A pripravljajo se na naslednji večji korak. V bližnji prihodnosti nameravajo začeti s spletno prodajo na evropskem trgu. Tržili bodo liofilizirane izdelke, ki nimajo distribucijskih omejitev.

Tattoo Care prodajni hit med ljubitelji tetovaž v ZDA
Z razvojem in rastjo, ki sta ju omogočila prepoznavnost in podpora projekta Štartaj Slovenija, je Tattoo Care danes prava mednarodna podjetniška uspešnica. Njihovi izdelki so že prisotni na Hrvaškem, v Srbiji, ZDA in Nemčiji, v kratkem pa načrtujejo širitev na trge od Velike Britanije do Združenih Arabskih Emiratov. To jim bo omogočilo sodelovanje z znanim spletnim veletrgovcem. Ponujali bodo celostno linijo izdelkov za nego tetovaž, ki so jo razvili po uspehu na Štartaj Slovenija. Prav tako nestrpno pričakujejo lansiranje kar devetih novih produktov.

Gaia Naturelle je balkanska uspešnica
Največji izvozni delež podjetja Gaia Naturelle predstavlja prehransko dopolnilo Kolagen shot različnih okusov, sledijo mu druga prehranska dopolnila in kozmetika. Prisotni so na trgih Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Nemčije in Avstrije, v manjšem obsegu tudi drugod po Evropski uniji. Prodaja na spletu so se lotili na lastno pest. Ta namreč poteka prek lastnih večjezičnih spletnih trgovin. Prve korake na Hrvaško so v podjetju naredili že pred Štartaj Slovenija, ostale trge pa so razvili po sodelovanju v projektu.

Gorki Chili razvaja Špance
Svoje brbončice lahko s pekočimi omakami Gorki Chili “prebudijo” gurmani v Nemčiji, Avstriji, Španiji in na Hrvaškem. Prodaja poteka predvsem prek Instagrama in lastne spletne trgovine, del portfelja pa je na voljo tudi na drugih spletnih mestih. Pred sodelovanjem v Štartaj Slovenija so izvažali v manjših količinah; po projektu so obseg in profesionalizacijo prodaje občutno povečali.

V tujini tudi Naravna slamica, Silki, BeEko in Dantesmile
Že od leta 2020, ko so sodelovali v Štartaj Slovenija, Naravne slamice iz tritikale izvažajo predvsem v Avstrijo – največ v lokale in restavracije, kjer ponujajo tudi njihova vina, penine in vermut.
Z lastno spletno trgovino v angleškem jeziku so izdelki Silki zdaj dostopni po celi EU. Količine so še majhne, a povpraševanje po izdelkih, posebej ustvarjenih za kodraste lase, izjemno narašča.
Čeprav se izdelki BeEko trenutno prodajajo le v eni majhni trgovini čez mejo v Italiji, so prve izkušnje z izvozom nastale šele po nastopu v Štartaj Slovenija. Gre za skromen začetek, a z veliko željo po širši prisotnosti.
Evropejce navdušuje tudi DanteSmile, sicer v manjši količini, saj so količine lufa buč, ki jih pridelujejo na ekološki način, vedno omejene.

Ena priložnost, več poti
Vsaka od teh zgodb je drugačna, a vsem je skupno eno: prepoznavnost in podpora, ki ju ponuja Štartaj Slovenija, sta mnogim omogočili, da so svojo podjetniško idejo in posel razvili do ravni, ki jim je omogočila, da so lahko naredili tudi korak naprej in se razširili na trge v tujini. Zgodbe podjetij, ki smo jih predstavili, dokazujejo, da dobra ideja, podprta s pravo platformo, nima meja!