
Spoznaj ozadje projekta Štartaj Slovenija!
Podpora na poti od ideje do izdelka
Zaposleni pri vseh treh partnerjih prispevajo strokovno znanje, čas in trud. Strokovnjaki iz Spar Slovenija podjetnikom pomagajo pri razvoju izdelka in jih seznanijo z vsemi procesi, ki so potrebni za uspešno sodelovanje z velikim trgovcem. Vsakemu podjetniku se individualno posveča ekipa strokovnjakov iz logistike in nabave.
Razvoj izdelka poteka pod budnim očesom živilskega tehnologa, ki podjetniku pomaga pri vzpostavitvi proizvodnega obrata ter pridobitvi vseh potrebnih certifikatov in dovoljenj. Izdelek mora biti pred prodajo na trgovskih policah neoporečen, kakvosten in varen. Gre za zahteven proces, kjer se podjetnik lahko zanese na pomoč in znanje Sparove interdisciplinarne ekipe strokovnjakov. Podjetnike oziroma njihove izdelke tako v manj kot 6 mesecih popolnoma pripravijo za vstop na trg, kar sicer za novopečene podjetnike lahko traja več let.
Znanja, ki jih podjetniki pridobijo znotraj projekta, jim omogočajo tudi potencialno širitev v tujino, kar so dokazali že številni podjetniki Štartaj Slovenija. Od Hrvaške, Avstrije, Češke, Španije, Belgije, Nizozemske, Nemčije, Kanade in vse do Združenih Arabskih Emiratov, izdelki Štartaj Slovenija ne poznajo meja!
Oglejte si ozadje 6. sezone!

Oddaja, ki pripoveduje pristne podjetniške zgodbe in podira rekorde gledanosti
Medijska hiša PRO PLUS je leta 2016 zasnovala inovativen format oddaje, edinstven v svetu. Kamere televizijske hiše POP TV spremljajo podjetnike od vstopa v projekt do postavitve izdelka na polico in prvega srečanja s kupci ter razglasitve HIT PRODUKTA. Na ta način so v oddaji zajete pristne izkušnje in izzivi podjetnikov na njihovi sveži podjetniški poti. Ekipa več desetih ustvarjalcev POP TV skrbi, da sta tako izdelek kot podjetniška zgodba predstavljena na zanimiv in informativen način, ki navdihuje nove generacije slovenskih podjetnikov. Poleg izjemnega števila gledalcev, ki jih novi izdelek preko oddaje doseže, je snemanje tudi izvrsten trening javnega nastopanja. Podjetniki tekom projekta izboljšajo svoje komunikacijske veščine, ki so zelo koristne v nadaljevanju njihove podjetniške poti. Poleg tega jim strokovnjaki iz POP TV nudijo vrhunsko PR-ovsko podporo in skrbijo za njihovo pojavnost v medijih v času predvajanja oddaje.

Neprecenljiva marketinška podpora
Leta 2016 je agencija Formitas kreativno zasnovala projekt Štartaj Slovenija kot odgovor na izzive, s katerimi se sta se takrat srečevala trgovec Spar Slovenija in slovenska družba nasploh. Vloga agencije v projektu je, da skrbi za vodenje projekta in koordinacijo partnerjev ter nenazadnje za celostno oglaševanje in enotno komunikacijo tako projekta kot posameznih podjetniških ekip. Formitasova ekipa podjetnikom nudi tudi pomoč pri oblikovanju embalaže, ki je pri vstopu na trg ključnega pomena. Svoje izdelke so v roke Formitasovih oblikovalcev zaupale podjetniške ekipe za znamkami La Popsi, Batasta, Alla Luigi, Magea, Trnulja, Gogix, Nelipot, … Agencija Formitas podjetnike izobražuje ter nudi podporo pri nastopu na družbenih omrežjih, ki so ključni lasten kanal mladih podjetij. Seveda pa podjetnikom nudijo svetovanje in mentorstvo pri nadaljnjem razvoju znamke, tudi po tem, ko se tekoča sezona zaključi.

Prijave za 7. sezono podaljšane do 6. marca
S projektom Štartaj Slovenija od samega začetka želimo prebuditi slovensko podjetništvo in podjetnike opremiti z znanjem, ki jim omogoča uspeh na trgu tudi po tem, ko se ugasnejo kamere oddaje Štartaj, Slovenija! Naš največji dosežek je, da smo v 6 letih do uspeha na trgu pomagali že 44 podjetnikom, ki so na police trgovin Spar in Interspar umestili že več kot 250 izdelkov. Kar 79 % prijavljenih podjetnikov svoje izdelke še vedno uspešno prodaja na Sparovih prodajnih mestih. Če verjameš, da se jim lahko pridružiš tudi ti, izkoristi edinstveno priložnost in se prijavi v 7. sezono Štartaj Slovenija! Rok za prijave je 6. marec.
