Špela Pibernik in Klemen Habat delita 10 stvari, ki jih nisi videl/-a v oddaji Štartaj, Slovenija!
Klemen in Špela, za vama je več kot pol leta trdega dela, ki vaju je privedel do polic trgovin INTERSPAR. Kaj bi sporočila Klemnu in Špeli, ki sta aprila izvedela, da sta del projekta Štartaj Slovenija?
Naspita se! Kasneje ne bo veliko časa za spanec. Poleg tega bi si svetovala, da se bolje pripraviva. Če bi določene stvari uredila prej, bi nama bilo danes lažje.
Kako pa je preteklih nekaj mesecev dejansko izgledalo za vaju?
Zadnje mesece bi opisala kot “ekspertno žongliranje med družino in poslom”. Hitela sva s promocije na snemanje, s snemanja v proizvodnjo, zjutraj spet v službo in seveda v vrtec. A kljub trdemu delu je bilo teh nekaj mesecev tudi zelo zabavnih.
Z vstopom znamke Love2Bake na trg sta se na podjetniško pot podala prvič. Kaj je bila največja napaka, ki sta jo storila?
Največja napaka je bilo prepričanje, da lahko vse narediva sama.
Kaj pa je bila najboljša poteza, ki sta jo naredila?
Nakup večjih strojev in zaloge surovin ravno pred drastičnim povišanjem cen. Lahko bi rekli, da sva imela pri tem več sreče kot pameti, saj sva vse to storila preden sva izvedela, da sva del projekta Štartaj Slovenija.
Videti je, da sta v zelo kratkem času pridobila ogromno pomembnih izkušenj. Kako je obdobje od vstopa v Štartaj Slovenija zaznamovalo vajini osebnosti?
Ugotovila sva, da kljub stresu delujeva še bolj povezano in, da sva sposobna iti čez vse meje za boljšo prihodnost.
Predanost je za uspeh ključnega pomena. Zagotovo pa je lažje biti predan delu, ki te veseli. Kaj vaju pri vajinem delu najbolj osrečuje?
Konec izmene (smeh). Šalo na stran, ko se zaključi naš družinski dan in se začne proizvodnja, sva našla majhne radosti v tem, da delava skupaj.
Bi lahko delila najboljši nastvet, ki sta ga prejela do sedaj?
Najboljši nasvet je zagotovo, deli svoje ideje, ne boj se vprašati in uči se na napakah drugih.
Kaj pa bi vidva svetovala nekomu, ki je na začetku svoje podjetniške poti?
Veseli se malih zmag, vendar ne počivaj na lovorikah. Ko je tvoj izdelek na policah, se delo šele začne!
Ali sedaj, ko so vajine cimetove rolice že na polici, ramišljata o novih izdelkih?
Idej imava vedno zvrhan koš. Trenutno sta v razvoju dva nova okusa in dva popolnoma nova produkta, ki bosta nekaj čisto posebnega.