Odori: ponovna uporaba embalaže je pomembna trajnostna rešitev
Pri Odori iščejo nove poti za preprost in dostopen način ponovnega polnjenja embalaž z njihovimi izdelki. Skupaj smo postavili polnilne avtomate za čistila in pralne praške Odori v šestih trgovinah Interspar, in sicer: Cšestih trgovinah Interspar: Citypark, Šiška in Vič v Ljubljani, Europark v Mariboru, Qlandia v Kranju in BTC v Murski Soboti.. Kupci so se nanje hitro navadili in kot pravi Nina Slapšak, jim je prav všeč, da pridejo v trgovino s svojo embalažo ter jo ponovno uporabijo. S tem so pri Odori prihranili ogromno količino embalaže, ki bi drugače, v najboljšem primeru, pristala v recikliranju.
V videu si oglejte delovanje Odori refil avtomata.
Ste že opazili novo polepitev?
Ne samo, da je ponovna uporaba embalaže najboljša rešitev za naš planet, ampak se splača tudi naši denarnici.
Po prvem nakupu čistila Odori embalažo že imate, zato pri ponovnem polnjenju plačate samo količino čistila, ki ga ponovno natočite v embalažo. Refil avtomat Odori po končanem polnjenju natisne nalepko s ceno, to nalepite na embalažo in storitev, kot običajno, plačate na blagajni. Na refil avtomat Odori vas bo opomnil tudi označevalec na skupni polici pri čistilih Odori.
Možnost vračanja embalaže Odori
Da bi trajnost približali čim širšemu krogu kupcev, tudi tistim, ki nimajo možnosti uporabe polnilnih točk v trgovinah Interspar, so pri Odori pozvali uporabnike njihovi čistil, da jim vrnejo prazno aluminijasto embalažo.
Kako deluje?
- Ko izdelek porabite do konca, umijte embalažo ter jo pošljite podjetju Odori.
- Pred uporabo jih tam ustrezno očistijo ter razkužijo. Ob naslednji seriji izdelkov nato te embalaže ponovno uporabijo.
- Po 10 vrnjenih embalažah prejmete eno čistilo brezplačno.
- Vrnete lahko vse aluminijaste flaške, lončke, vrečke pralnih praškov ter embalažo čistila za toaletno školjko.
Sklenimo krog ponovne uporabe
Ustanoviteljica podjetja Odori Nina Slapšak je nad odzivom navdušena:
“Veseli nas, da so ljudje navdušeni nad takšnim načinom zmanjševanja odpadne embalaže, saj smo od objave o akciji na družbenih omrežjih prejeli kar nekaj praznih embalaž. Resnično verjamemo, da je ponovno polnjenje izdelkov oziroma refil ena izmed trajnostnih rešitev za zmanjšanje količine odpadkov, ki jih ustvari embalaža za enkratno uporabo. Obenem lahko tudi zmanjšamo povpraševanje in proizvodnjo nove plastike ter plastične embalaže. Zato vrnimo ponovno uporabo izdelkov v naše življenje, vzljubimo embalažo, ki jo že imamo doma, in sklenimo krog ponovne uporabe.”