
Kaj si v novem letu želijo podjetniki 6. sezone Štartaj Slovenija?
Tjaša Miketič in Tajda Krevh, gonilna sila omak za pomakanje Dipsi, imata zelo preproste, a hkrati zelo jasne načrte in želje za prihajajoče leto. “Da pride Dipsi v vsako slovensko gospodinjstvo in da sta najini družini zdravi in srečni.”

Podobne cilje ima Teja Bajt, ki se v projektu Štartaj Slovenija predstavlja s poučnimi eksperimenti Innobox. Na osebnem nivoju celo identične, saj želi svoji družini zdravja. Poslovno pa si želi predvsem, da bi ji končno uspel preboj na tuje trge.

Domen Nemanič in Jan Habat si želita v 2022 živeti v trenutku, ohraniti motivacijo in posegati po še višjih ciljih. Podjetniški dvojec, ki stoji za zobno pasto v tabletkah Alternative+, je lačen pridobivanja novih znanj, ohranjanja super odnosov in vsakodnevnega izboljševanja samih sebe.

Ostati zvesta sama sebi je eden izmed ciljev Daše Korže. Na poslovnem področju želi ustanoviteljica znamke Feedko v letu 2022 še naprej ozaveščati o zdravi in naravni pasji prehrani ter nasititi pasje in mačje želodčke z naravno in raznoliko hrano, zato namerava Feedko ponudbo dopolniti z novimi izdelki.

Rast in razvoj znamke je glavna želja Maje in Boštjana Pečar, ki sta z Malner Ciderjem dvignila družinsko obrt na višji nivo. Ker posel zahteva celega človeka, si želita predvsem nekaj prostega časa. “Da se sprostimo in zbistrimo misli za nadaljnje izzive.”

Postaviti sebe na prvo mesto je najbolj pomemben cilj Nine Štefe in Tjaše Smuk, ki ga želita prav vsem. Ustanoviteljici znamke Bossy Cafe še dodajata: “Naj bo 2022 leto, ko sledimo svojim sanjam in se pri tem tudi ustavimo, da poskrbimo za svoje dobro počutje.”

Eno veliko željo za 2022 ima Urša Kunz iz trajnostnega ekološkega posestva Trnulja. Meni, da si jo delimo praktično vsi: “da se vrnemo ali vsaj približamo življenju, ki smo ga bili vajeni.” To bi izpolnilo vse njene želje, tako osebne in poslovne. Ker je po naravi optimistka, verjame, da bo tako.

V ospredju ciljev podjetniškega dueta Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta s testeninami Batasta osvojila naslov Hit produkt, je predvsem povečanje proizvodnih kapacitet. Želita okrepiti svojo ekipo z zaposlenimi, ki bodo gojili enako strast do proizvodnje testenin iz sladkega krompirja kakor to počneta sama.

K temu, da bo leto 2022 za podjetnike uspešno, lahko pripomorete tudi vi. Podprite svežo podjetniško energijo z nakupom izdelkov Štartaj Slovenija v trgovinah Interspar in izbranih trgovinah Spar po vsej Sloveniji ter v spletni trgovini SPAR Online.