
Kako bo znamka Silki spremenila navade kupcev?
Pred vstopom na trg ali, še bolje, ko razmišljamo o razvoju novega izdelka, moramo najprej vedeti, komu bo namenjen, takoj za tem pa, kaj na njem bo takšnega, da bo kupca pritegnilo, prepričalo in seveda, da se bo ponj vrnil! Pri tem je nujno znanje iz dveh področjih: trendov in ciljnih skupin. Prvi so zelo hitro spreminjajoči in malce zoprni, saj jih v vsakem trenutku po svetu kroži stotine. Toda poznavanje in sledenje aktualnim trendom, takšnim, ki se skladajo z vrednotami in identiteto znamke, lahko prinese odlične rezultate pri prepoznavnosti.
Poznavanje kupcev, torej različnih ciljnih skupin in njihovega načina razmišljanja, pa je ključno predvsem zato, da znamko ljudem lažje približamo. Neizpodbitno je, da različni ljudje različno mislimo, delujemo in se odločamo, zato je izredno pomembno, da poznamo navade svojih kupcev in jim s svojim izdelkom ponudimo rešitev.
Flavijan Tekavec in Viktorija Hafner sta se odločila za v razvoj balzama, ki vključuje celo vrsto aktualnih trendov. Koncept veganstva, uporaba lokalnih surovin, formulacija brez parabenov, silikonov, za lase škodljivih alkoholov in sulfatov itd. Izhodišče znamke je bilo zelo dobro zastavljeno, saj združuje kar tri “mega trende”. Poleg tega ima Silki inovativen način uporabe. Doslej smo balzam nanašali na lase in po nekaj minutah izpirali z lasišča. Silki pa se nanese in se ne izpira, kar blagodejno vpliva na lase, nam pa prihrani veliko časa. Trendi, ki jim sledita, so torej na mestu, ostaja pa vprašanje: Kdo so tisti, za katere je verjetnost, da bodo takšen izdelek preizkusili, največja?

“Iščemo kupce, ki bolj kot drugi sledijo trendom, so v koraku s časom in se hitro odzivajo na novosti na trgu. Iščemo kupce, ki z lahkoto spreminjajo svoje ustaljene navade in živijo hitro”, pravi Mitja Tuškej. Analiza trga, ki jo je opravil Mitja, je jasno pokazala, da so to mladi.
“Ampak, to je zgolj in samo dobra osnova oziroma izhodišče. Vse, kar bosta v prihodnje počela Flavijan in Viktorija z znamko, mora biti osredotočeno na to skupino mladih. Ob interakciji z znamko Silki se bodo morali vedno počutiti izredno zadovoljni in zadovoljeni. Le tako bodo do nje razvili zvestobo in širili dober glas”, dodaja.
