
Organizirali smo izobraževalni dogodek za podjetnike 7. sezone Štartaj Slovenija
Skupaj od ideje do police
Vsako leto podjetnike projekta Štartaj Slovenija poskušamo kar se da opremiti s koristnimi izkušnjami in znanjem. Letos so partnerji projekta, SPAR, POP TV in Formitas stopili še korak dlje in za bodoče obraze 7. sezone pripravili celodnevno izobraževanje. Strokovnjaki in soustvarjalci projekta, ki prihajajo iz ekip vseh treh partnerjev, so podjetnike na njihovo poslovno pot pospremili s podrobnimi predavanji različnih tematik.

Predajamo znanje
Dogodek je odprl David Kovačič, direktor podjetja SPAR Slovenija, za njim pa so v prvem delu izobraževanja nastopili strokovnjaki iz podjetja GS1, ki so podjetnike seznanili z zakonitostmi črtnega kodiranja maloprodajnih in transportnih enot. Matjaž Martini, ki je vodil predavanje verjame, da se na napakah največ naučimo. Svoje predavanje je zato popestril s primeri najbolj pogostih napak, s katerimi so se spopadali podjetniki prejšnjih sezon.

Oder je zavzela tudi Mojca Randl, idejni vodja projekta Štartaj Slovenija iz agencije Formitas, ki je podjetnike nove sezone nagovorila z navdihujočim uvodom v predavanje o trženju, ki so ga pripravili člani ekipe Štartaj Slovenija iz podjetja Formitas. Prvi del predavanja se je vrtel okrog nastopa na družbenih omrežjih, drugi pa okrog embalaže, oblikovanja in znamčenja.

Podjetnike je nagovoril tudi direktor medijske hiše PRO PLUS, Aleš Muhič. Njegova ekipa iz POP TV-ja je podjetnike seznanila s pomembnimi informacijami o sami strukturi oddaje, nastopanju pred kamero in predvajanju. Sledilo je še predavanje o snemanju vlogov in video vsebin za družbena omrežja.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo s podjetnicami preteklih sezon, ki so svojim naslednikom predale številne koristne nasvete in izkušnje. Martina Wanis iz podjetja Batasta, je poudarila pomen jasne vizije znamke in delila proces, s katerim sta s partnerjem Janom Šlambergerjem postavila ključna sporočila njune znamke testenin. Jasna Grbić iz Tattoo Care je podjetnikom svetovala, naj se svoje poslovne poti lotijo premišljeno in počasi ter stopajo korak za korakom. Zmagovalka 3. sezone Štartaj Slovenija, Karmen Meze, pa je delila nekaj prigod in zapletov, s katerimi sta z Nežo Mlakar pridobili dragocene podjetniške izkušnje pri ustvarjanju znamke La Popsi.

Komaj čakamo, da vam lahko razkrijemo izdelke 7. sezone in nadobudne podjetnike, ki stojijo za njimi! Do tedaj, pa lahko slovensko podjetništvo podprete z nakupom izdelkov v trgovinah SPAR, INTERSPAR in v spletni trgovini SPAR Online.