
HIT produkt 2019 je BeLife kombuča
Skupaj s partnerjema medijsko hišo POP TV in oglaševalsko agencijo Formitas smo letos že četrtič zapored na trg pripravili 8 podjetniških ekip. Neprecenljive izkušnje so jih oblikovale v samostojne podjetnike, le eden izmed njih pa si je lahko prislužil naziv Hit produkt leta 2019. To je postala naravna gazirana pijača BeLife kombuča, ki jo ustvarjata brata Mirza in Zlatan Ljubijankić.
Lani se je BeLife kombuči uvrstitev v 3. sezono projekta za las izmuznila, zato je bil podpis pogodbe s Sparom in razglasitev za HIT produkt 4. sezone za brata Ljubijankić še toliko bolj čustven: “Občutki so nepopisni, sva polna emocij. Skozi cel projekt je bil najin cilj priti do pogodbe in postati partner s Spar Slovenija, najino delo pa se zdaj šele začenja. Postavila sva nov mejnik tako v osebnem življenju, kot tudi za BeLife. Vse to sva dosegla s trdim delom in vztrajnostjo, izredno hvaležna pa sva vsem kupcem, ki ste nama to omogočili. Brez vas nama to ne bi uspelo!”
Sveža podjetniška energija je ponovno dokazala, da se s pravim pristopom in predanostjo, tudi v trenutkih, ko bi bilo lažje odnehati, da uspeti. Nova generacija podjetnikov se je predstavila z izdelki, ki sledijo trajnostnemu razvoju in trendom, ter odprla nove kategorije izdelkov z velikim potencialom za nadaljnji razvoj.
Ob zaključku še ene uspešne sezone je generalni direktor SPAR Slovenija mag. Igor Mervič povedal:
“Kljub mojim izkušnjam sem bil nad podjetniki znova presenečen. Navdušilo pa me je, da imajo neverjetno energijo. Pripravljeni so bili na odrekanje, ki jih je na koncu pripeljalo do uspeha ter velikega zadovoljstva. Presenetila in navdušila pa me je tudi reakcija naših kupcev. Razumevajoči do startup scene, velikega povpraševanja in posledično praznih polic, nam tega niso zamerili. Bili so tolerantni, za kar se jim iz srca zahvaljujem.”
Podpora kupcev ogromno pomeni tudi podjetnikom. Na Sparovih policah ostaja vseh 8 izdelkov 4. sezone Štartaj Slovenija. Poleg BeLife kombuče so to še mesne in zelenjavne omake Alla Luigi, globoko zamrznjen 100-odstotno rastlinski burger Altburger, poučna igrača GOGIX, magnezijeva krema Magea, globoko zamrznjen narastek iz čokolade Moj Sufle, naravno organsko gnojilo Vermipur in mešanica za hitro pripravo uravnoteženega obroka Zivabowl. 5 od njih pa boste od januarja 2020 imeli možnost kupiti tudi v izbranih trgovinah SPAR. Tako imajo podjetniki še večji zagon za razvoj novih izdelkov in širitev poslovanja.